.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
‌اخبار كوتاه از حوادث مازندران

غرق شدن دو نفر در درياي مازندران، كشف 687 عدد كالاي عتيقه در آمل و ... از مهم‌ترين اخبار كوتاه حوادث مازندران است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع‌رساني پليس مازندران دو شناگر بي‌احتياط كه بدون توجه به وضعيت توفاني بودن دريا و عدم آشنايي به فنون شنا در درياي مازندران غرق شدند.
اين دو مسافر كه از استان‌هاي تهران و همدان بودند براي استفاده از منابع خدادادي به استان مازندران سفر كرده بودند.
با تلاش نيروهاي امدادي اجساد اين دو نفر كشف و به سردخانه منتقل شد.

* كشف 687 عدد كالاي عتيقه در آمل
ماموران آگاهي شهرستان آمل در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز، با شناسايي يكي ازعاملان قاچاق كالاهاي عتيقه و باستاني در اين شهرستان موفق شدند 687 عدد كالاي عتيقه را در اين شهرستان كشف كنند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت: ماموران با هماهنگي مراجع قضايي و در اقدامي غافلگيرانه افراد را دستگير و در بازرسي از منزل وي 28 نوع كالاي عتيقه كشف و ضبط شد.
دو همدست متهم كه به خريد اشيا عتيقه و فروش آن در مراكز خريد عتيقه مبادرت مي‌كردند، نيز شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شدند.

* بي‌احتياطي رانندگي در محور سوادكوه پنج كشته و مجروح برجا گذاشت.
ماموران كلانتري مركزي شهرستان سوادكوه در پي وقوع يك فقره تصادف بين يك دستگاه خودروي كاميون با يك دستگاه خودروي پ‍ژو به رانندگي حسين نوايي به محل حادثه اعزام شدند.
بر اثر اين حادثه راننده خودروي پژو و دو نفر از سرنشينان قبل از انتقال به بيمارستان جان باخته و ديگر سرنشينان خودرو پژو نيز به علت شدت جراحات روانه بيمارستان شدند و بر اساس اعلام كارشناسان علت حادثه انحراف به چپ خودروي كاميون اعلام و موضوع در حال بررسي است.

* دستبند عدالت بر دستان سربازان قلابي در نوشهر
ماموران پاسگاه زانوس شهرستان نوشهر در پي كسب خبري مبني بر اخاذي دو مامور قلابي بالباس نيروي انتظامي از اتباع افغاني سريعاً وارد عمل شدند.
ماموران پس از انجام عمليات شناسايي موفق شدند، دو مامور قلابي كه با عنوان سرباز يكي از كلانتري‌هاي تهران اقدام به اخاذي مي‌كردند، شناسايي و دستگير كنند و متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

* دزدان طلا در بابلسر راهي زندان شدند
فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر گفت: ماموران پليس آگاهي در پي كسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر انجام رفت و آمد‌هاي مشكوك در منزلي استيجاري در آن شهرستان اقدامات پليسي را آغاز كردند.
نعمت پورنيازي اظهار داشت: ماموران پس از انجام هماهنگي‌هاي قضايي ساكنان منزل را دستگير و در بازرسي از محل موفق به كشف تعداد زيادي كپسول گاز، هشت گالن 220 ليتري اسيد نيتريك و يك دستگاه طلا ساز كشف و ضبط كردند.
وي تصريح كرد: در بازرسي از گاو صندوق موجود در منزل 101 عدد سكه و سه كيلو طلاي دسته دوم خرد شده كشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر بيان داشت: متهمان در پي تحقيقات فني و پليسي به سرقت طلا‌ها از سه واحد صنفي طلا فروشي اعتراف كردند و مالباختگان نيز شناسايي و طلا‌هاي مسروقه تحويل داده شد.
پور‌نيازي در پايان گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و روانه زندران شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.